*از تولید کننده،پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت را بخواهید*

قوانین و شرایط استفاده

بخش قوانین و مقررات وبسایتفروشگاه بزرگ پورشهخوش آمدید.

    فروشگاه ما در راستای تسهیل کسب و کار خود(خرید شما عزیزان)، قوانین و مقرراتی را وضع کرده تا در این چهارچوب شفاف بتواند به شما عزیزان بهترین خدمت رسانی را داشته باشد. ورود کاربران به وبسایت فروشگاه دهکده لوکس پورشه یا هرگونه استفاده از رسانه های تصویری، صفحات دنیای مجازی فروشگاه، طرح های ویژه فروش و سایر خدمات ارائه شده توسط این مرکز، به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات مرکز تیونینگ خودرو پورشه است. لازم به ذکر است که ثبت سفارش در هر زمانی توسط کاربر به معنای آگاه بودن از شرایط و نحوه پرداخت وجه، ارسال کالا توسط فروشگاه و قوانین مرجوع کردن کالا می باشد. محتویات این صفحه در هر زمانی قابل تغییر است و این حق برای “فروشگاه بزرگ لوکس پورشه” محفوظ بوده که بدون اطلاع و هماهنگی قبلی، اقدام به، به روزرسانی و یا تغییر در محتوای این صفحه کند. کاربران موظف هستند که به صورت دوره ای به این صفحه مراجعه کرده تا از تغییرات احتمالی در قوانین آگاه شوند.

     تعاریف:

     وبسایت: وبسایت مرکز تیونینگ خودرو پورشه به نشانی اینترنتی https://luks-porsche.ir

    مشتری یا کاربر: مشتری یا کاربر به شخصی گفته می شود که ثبت سفارش کند، یا به هرگونه استفاده از خدمات مرکز تیونینگ خودروی پورشه اقدام نماید.  

     محتوا: کلیه محتواهای انحصاری تولید شده توسط فروشگاه پورشه شامل عکس، ویدیو، گیف و توضیحات و مشخصات محصولات(که به دلیل تازه تاسیس بودن سایت،به امید خدا تا چندی بعد و به زودی،تمامی محتواهایی که برای شما عزیزان مفید خواهد بر روی سایت،بارگذاری خواهند شد)

     روزهای کاری: روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۹ تا ۲۲ که شامل ایام تعطیل رسمی تقویم و یا مناسب های تعطیل در طول نمی باشند.

      ثبت سفارش

   مشتریان گرامیِ دهکده لوکس پورشه، پس از مشاهده محصولات می توانند از طریق وبسایت ما به نشانی luks-porsche.ir  به ثبت سفارش محصولات اقدام نمایند. همچنین امکان ثبت سفارش از طریق شبکه های اجتماعی یا تلفن هایی که فقط در قسمت “تماس با ما” وبسایت فروشگاه پورشه آمده است نیز وجود دارد. اقدام به ثبت سفارش و ارسال درخواست خرید به فروشگاه به منزله آگاهی کامل مشتری از کلیه جنبه های کالا یا کالاهای انتخابی ایشان، اعم از نحوه کارکرد، نحوه استفاده و قابلیت های آن می باشد و فروشگاه تعهدی درباره انتخاب اشتباه کالا توسط مشتری ندارد.  “فروشگاه بزرگ پورشه با تولید محتواهای رسانه ای بسیار متنوع وکامل، سعی در ارائه کاملترین اطلاعات درباره محصولات دارد و در صورت ناکافی بودن آن، مشتری می تواند از طریق راه های ارتباطی متنوعی که فروشگاه پورشه در اختیار ایشان قرار داده، کسب اطلاعات کند تا صحیح ترین انتخاب را داشته باشد.” 

    با این وجود، امکان لغو سفارش توسط مشتری  فقط در شرایطی وجود دارد که بسته سفارشی در مرحله پردازش باشد و مراحل ارسال آن در انبار فروشگاه،آغاز نشده باشد. این زمان توسط فروشگاه تعیین و به مشتری اعلام می­ گردد. در شرایط مندرج، فروشگاه با کسر ۲۵ درصد از مبلغ کل فاکتور، اقدام به لغو سفارش می نماید.

   پس از تکمیل فرایند ارسال و تحویل محموله ارسالی به شرکت پست(یا شرکت های حمل و نقل) هیچ گونه امکانی برای لغو سفارش وجود ندارد.

    به دلیل شناور بودن قیمت های بازار و عدم ثبات عرضه و تقاضا در زمان های مختلف، ممکن است قیمت های اجناس در وبسایت و شبکه های مجازی فروشگاه لوکس پورشه تغییر کنند. بدیهی است فروشگاه پورشه مجاز به اعمال تغییرات در قیمت محصولات خود است و همواره آخرین قیمت ها معیار فروش هستند و قیمت های پیشین محصولات فاقد اعتبار می باشند.

      شرایط و نحوه ارسال 

   هزینه ارسال سفارشات به طریق هایی که در بندهای زیر عنوان می شود، به عهده مشتری می باشد.

 توجه: سفارشات نهایی ثبت شده قبل از ساعت ۱۰ صبح روزهای کاری روز بعد(فردای آن روز)بسته بندی و برای ارسال تحویل داده می شود. سفارشات ثبت شده بعد از ساعت ۱۰ صبح یا روزهای تعطیل، دو روز بعد(پس فردای آن روز)،بسته بندی و ارسال خواهد شد.

  روش های ارسال محصولات، توسط فروشگاه پورشه به شرح ذیل می باشد:

۱)پست پیشتاز: مدت زمان تحویل بسته ارسالی به مشتری توسط پست پیشتاز  بین ۵ الی ۷ روز کاری و هزینه ارسال برعهده مشتری می‌باشد که در زمان ثبت سفارش، مبلغ ۳۷.۰۰۰تومان به هزینه سفارشات اضافه می گردد.

۲)تیپاکس:مدت زمان تحویل بسته ارسالی به مشتری توسط تیپاکس بین ۲ الی ۴ روز کاری و هزینه ارسال آن  بر عهده مشتری می باشد که در هنگام دریافت بسته،به مامور تیپاکس پرداخت می گردد،و فروشگاه پورشه اطلاعی از نحوه محاسبه مبلغ،توسط شرکت تیپاکس ندارد.(تقریبا ۴۵.۰۰۰ تا ۸۰.۰۰۰ )

   تمامی محصولات قبل از ارسال توسط همکاران ما مورد بررسی قرار گرفته و پس از تائید سلامت واحد مربوطه ارسال می گردد.

 توجه:برای اطمینان شما مشتریان گرامی، قبل از بسته بندی،از محصولات مورد نظر شما،فیلم و عکس تهیه و برای شما بزرگواران از طریق واتساپ،ارسال می‌گردد.و در صورت تایید نهایی خریدار،محصول ارسال می گردد.

    لذا در صورت دریافت بسته و نقص آن ، مجموعه هیچ گونه مسئولیتی ندارد .

          نکات مهم هنگام تحویل کالا

   فروشگاه بزرگ پورشه با تجربه چندین ساله در خدمت رسانی به شما عزیزان، همیشه بهترین و ایمن ترین شیوه های بسته بندی مخصوص هر محصول را انجام می دهد. کلیه محصولات از نظر سالم بودن فیزیکی بررسی می شوند، و محصولات الکتریکی نیز توسط نیروهای مجرب برای این کار، تست و سپس وارد مرحله بسته بندی می گردند تا کلیه سفارش‌ها را در نهایت صحت وسلامت  و بدون آسیب دیدگی به دست مشتریان خود در سراسر کشور برساند. با وجود این ممکن است مشتریان محترم هنگام تحویل گرفتن سفارشات خود، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی قوانین زیر در نظر گرفته شده اند:

   در صورت مغایرت نام و نام خانوادگی مندرج بر روی بسته و تحویل گیرنده ،از دریافت بسته خودداری کنید.

   توجه: در صورتیکه مشتری بدون تطبیق دادن سفارش با کالا، آن را از بسته بندی اولیه خارج نماید، حتی در صورت مغایرت امکان عودت وجود ندارد. 

    واحد بسته بندی فروشگاه، محصولات را قبل از ارسال از لحاظ سلامت فیزیکی تست کرده و در نهایت دقت بسته بندی می نماید.و همچنان که در موارد فوق ذکر شد،برای اطمینان شما مشتریان گرامی،ازمحصول برای خریدار فیلم فرستاده خواهد شد.(تست سلامت نئون ها،سلامت کاسه چراغ،پایه های چراغ اصلی،محتویات کامل داخل بسته).بنابراین هر گونه شکستگی یا آسیب دیدگی محصولات بر عهده فروشگاه نمی باشد.  

   صحت فیزیکی و تست برقی تمامی محصولات قبل از ارسال توسط همکاران مجرب ما در واحد کنترل تایید و بررسی می گردد و بوسیله دوربین مجموعه، کلیه ی سفارشات ضبط و فیلم آن در آرشیو موجود است . در صورت نیاز به دریافت فیلم بسته خود به همکاران ما در واحد پشتیبانی (واتس اپ) پیام دهید.    

     گارانتی

   توجه داشته باشید محصولاتی که دارای گارانتی بوده، مدت زمان و شرایط آن در توضیحات همان محصول قید شده، در غیر این صورت محصول فاقد گارانتی می باشد. گارانتی زنون فقط مربوط به ترانس است و لامپهای آن شامل گارانتی نیست.

   استفاده از هدلایت برای چراغ های جلو نئون دار الزامیست (توصیه می شود که از هدلایت استفاده نمایید،و در صورت عدم استفاده از هدلایت،فقط مجازبه استفاده از لامپ فابریکی اصلی با توان 55 وات می باشید). زنون،نئون شما را در کمتر از ۱۰ دقیقه دچار آسیب دیدگی می کند.

   نکته مهم برای دوستانی که چراغ جلو و چراغ عقب خریداری کرده اند: حتما قبل از نصب چراغ، چه فابریک و چه اسپرت، تولید هر شرکتی و هر مدلی، حتما حتما حتما قبل از نصب بوسیله چسب آکواریوم آب بندی کنید در صورت ورود آب به داخل چراغ،مجموعه هیچ ضمانت و تعهدی ندارد .

   دوستان عزیز که اقدام به خرید چراغ جلو اسپرت می کنند، حتما به این نکته توجه داشته باشند که چراغ های اسپرت بیشتر جنبه ی زیبایی دارند تا نوردهی. تنظیم چراغ های اسپرت نسبت به فابریک کمتر است و با توجه به اینکه استفاده از هدلایت برای چراغ های نئون دار الزامیست پس بدیهی است که نوردهی این دسته از چراغ ها به هیچ عنوان با فابریک قابل مقایسه نیست و البته که جنبه زیبایی آنها خیره کننده است . 

     نحوه مرجوع کردن کالا  

   تمام هزینه های بازگشت دستگاه معیوب و ارسال مجدد نمونه تعویض شده بر عهده خریدار می باشد. (البته که چون محصولات فروشگاه پورشه دارای ضمانت بی قید و شرط می باشند،بنابراین هیچ گونه هزینه ای بابت تعمیر و یا تعویض محصول معیوب شده،پرداخت نمی کنید.)

باز پس فرستادن هر محصولی به فروشگاه پورشه پس از هماهنگی با پشتیبانی و تایید کارشناسان فروش امکان پذیر است.

   کالای مرجوعی باید در بسته بندی سالم باشد و کلیه متعلاقات و لوازم جانبی آن در جعبه همراه با محصول ارسال شود. 

 به امید روزی که هیچ کودکی بر اثر فقر مجبور به کار کردن نباشد.

با آرزوی موفقیت و سربلندی برای شما دوستان عزیز و بزرگوار

خدمت گذار شما:ذاکری


 

 

  • نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.
برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.
افزودن نظر جدید
برگشت به بالا
×
گفتگوی آنلاین در واتساپ
برای شروع گفتگو کلیک کنید.